-10% Kod SPG10 till och med 26/06/2024

1011,00kr

För denna produkt rekommenderar vi att du tar en storlek över din vanliga storlek.

VÅRA GARANTIER
  • 14 dagars pengarna-tillbaka-garanti
  • Leverans till 3,90 €, gratis från 49€
  • 100% säker CB & Paypal-betalning
Vårt revolutionerande ortopediska hållningsbälte är utformat för att förbättra din hållning och lindra värk och smärta som förknippas med dålig hållning. Det är tillverkat av material som andas och ger enastående stöd och stabilitet. Bältet kan enkelt anpassas till din storlek och form. Skärningen gör att du kan dölja det diskret under löst sittande eller formella kläder. Med extra gördel runt mitten av ryggen lindrar det muskelspänningar.

Perfekt för din dåliga hållning
Vårt ortopediska hållningsbälte är utformat för att hjälpa dig att korrigera och förbättra din hållning. Det kommer att förbättra ditt utseende, välbefinnande och din allmänna hälsa. Vårt bälte är tillverkat av kvalitetsmaterial, är ergonomiskt och har en bekväm passform som kan bäras hela dagen utan obehag.

Med finess

Ortopediskt hållningsbälte
Bältet är diskret och kan bäras under kläderna. Det gör stöd och komfort för din kropp, är tunt och slimmat vilket gör det ännu mer attraktivt. Det mjuka, ventilerande tyget känns skönt mot kroppen och det stretchiga tyget ger perfekt passform vid varje rörelse.

Alla typer av smärta

Ortopediskt hållningsbälte
Vårt bälte är ett lättviktsbälte som kan bäras oavsett hur du ser ut. Det är utformat för att hjälpa dig att korrigera dålig hållning, minska trötthet och smärta i samband med onormal hållning och förbättra ditt självförtroende. Det uppfyller dina specifika behov.

FAQ

Gör din ortopedtekniska utrustning till din allierade i vardagen. Förbättra din hållning och minska muskelsmärta med hjälp av våra ortopediska produkter.
Syftet med att använda ortopedisk utrustning är att behandla deformiteter eller missbildningar som påverkar flera delar av kroppen, t.ex:

• Ben
  • Leder
  • Muskler
  • Senor

För att förbättra rörligheten och minska smärtan är det viktigt att använda ortopedteknisk utrustning av hög kvalitet. I vår ortopediska butik är det en hederssak att erbjuda dig ett brett sortiment av produkter för alla behov och för hela familjen. Oavsett om du letar efter en lösning på befintlig värk eller för att förebygga, hittar du rätt produkt för dina ledproblem på vår webbplats.

Den ortopediska korsetten

Att bära en ortopedisk korsett för nedre delen av ryggen är nödvändigt vid ländryggssmärta eller för postoperativ användning. Den komprimerar buken för att minska smärtan. Den hjälper också svaga muskler. I vår ortopediska butik hittar du ett brett utbud av korsetter för ländryggen i alla storlekar som hjälper dig att förbättra dina ledproblem.

Ortopediska kläder

Vår ortopediska butik hjälper dig att lindra all värk och smärta. Vi erbjuder ett brett utbud av ortopediska plagg för en mängd olika ledproblem.

Du hittar ett brett utbud av produkter som ortopediska strumpor, hållningskorrigerare för barn, korrigeringsstrumpor, kompressionstights, kompressionsvästar etc. Våra ortopediska plagg är utformade för att förbättra din vardag och minska din smärta.

Förbättra din hållning och återfå en optimal, hälsosam balans med våra hållningskorrigerare som finns för barn och vuxna.

För att du ska få en god natts sömn erbjuder vår ortopediska butik kuddar som är speciellt utformade för att lindra dina sömnproblem. Den ortopediska kudden är din viktigaste allierade för att förbättra dina nack- eller ryggproblem på natten.

Vi kan också hjälpa dig att lindra din dagliga smärta på jobbet genom att erbjuda ortopediska rygg- och sittkuddar som passar perfekt i dina kontorsstolar för att förbättra din sittställning. Vi svarar på dina muskelproblem genom att erbjuda dig ortopediska kvalitetsprodukter för att minska din smärta och hjälpa dig att återfå optimalt välbefinnande.

Vår ortopediska butik erbjuder ett brett utbud av ortopediska tillbehör som är utformade för att förbättra och korrigera rörelserelaterade skador.

• Ortopedisk protes.
  • Ortopedisk mus.
  • Ortopedisk käpp.
  • Ortopedisk bönematta.
  • Ortopediskt bälte.

Våra tillbehör hjälper dig med dina dagliga aktiviteter, hemma eller på jobbet, genom att minska muskelsmärta och förbättra din rörlighet. Få en bättre hållning tack vare de tillbehör som erbjuds i vår ortopediska butik. Våra experter arbetar i vår verkstad för att garantera dig högkvalitativa produkter. För att göra våra produkter tillgängliga för så många som möjligt erbjuder vi ett brett utbud av storlekar.

ESHOP

REGISTRERA

till nyhetsbrevet och få 10% rabatt.